XenForo 2.2.x - Full install NULLED BY AiW.BZ

Nulled XF2.2.X XenForo 2.2.x - Full install NULLED BY AiW.BZ (1 Betrachter) 2.2.6 Patch 2

No permission to download
  • Ersteller des Themas
  • Admin

Skull³

Community-Team
Teamleitung
Black-Market: 0 / 0 / 0
4 April 2019
6.836
100 %

Skull³ hat einen neuen Upload erstellt:

XenForo 2.2.0 Beta 1 Released - Full - XenForo 2.2.0 Beta 1 Released

We are delighted to announce that XenForo 2.2.0 Beta 1 is now available to all customers with active licenses. XenForo 2.2 includes a large number of new features and improvements, including:
Zur Übersicht und Download...

Please remember that this is beta/preview software. It contains known bugs and incomplete functionality. We do not recommend or support running beta software in a production environment. Support for beta releases is limited to questions here on the community forums.

Zuletzt von einem Moderator bearbeitet:

Mr.T0x1c

Ich bin ehrenlos weil ich 1:1 AiW.BZ kopiert habe
29 März 2013
1.033
57 %
Hast du auch ein Updater? :-D

• Ersteller des Themas
  • Admin

Skull³

Community-Team
Teamleitung
4 April 2019
6.836
100 %
Es gibt auch eine Upgrade Version, aber der einzige Unterschied hier ist, dass die folgenden Dateien Verzeichnisse fehlen.
  • data (Verzeichnis)
  • internal_data (Verzeichnis)
  • .htaccess (Datei)
sind im Upgrade nicht enthalten. Aus diesem Grund habe ich mir diesen Upload geschenkt.

Wenn ihr ein Upgrade macht, rechnet damit, das einige AddOns nicht mehr funktionieren.

• Ersteller des Themas
  • Admin

Skull³

Community-Team
Teamleitung
4 April 2019
6.836
100 %
Hallo

Habe mir mein Forum zerschossen ....es ist mit vorsicht zu geniesen !
Naja es ist nicht ohne Grund als Beta Version markiert ;) und sollte von daher mit Vorsicht benutzt werdeb.

Es ohne ein Backup zu nutzen ist eh eine Frage fuer sich, ich hoffe du hast eines gemacht. Waere aber auch noch schoen zu wissen, was genau zerschossen ist und nicht mehr funktioniert.

d0c

Community-Team
Administrator
Black-Market: 1 / 0 / 0
25 Mai 2011
13.208
100 %
Zuletzt bearbeitet:

gundelpfanne

Szene-Pirat
12 November 2012
1.510
52 %
Gute Frage , Update gefahren , angemeldet , dann das erste was mir aufgefallen ist Header winzig klein , chat ohne Funktion ..usw.
Dann versucht die Letzte Tagessicherung zurückzu spielen ..dann hängte das Forum in einer schleife...also im ausgeschalteten Modus.
Jetzt habe ich den stand von März , und versuche mein Forum wieder soweit wie möglich wieder herzustellen.

• Ersteller des Themas
  • Admin

Skull³

Community-Team
Teamleitung
4 April 2019
6.836
100 %
Naja Backup sollte Filesystem und Datenbank enthalten, wenn du das zurueck spielst sollte alles funktionieren, wenn du nun so einen MischMasch gemacht hast, wird es schwer werden.

Aber wer macht denn mit einer Beta Version auch ein Produktionsupdate ?

Des Weiteren hatte ich glaube auch irgendwo schon mal gesagt, dass ggf. die Addons angepasst werden muessen, sprich einige werden nicht mehr richtig funktionieren, weshalb auch alle Entwickler ihre Addons anpassen muessen.

gundelpfanne

Szene-Pirat
12 November 2012
1.510
52 %
Hallo

Es war ja auch keinerlei Kritik von meiner seite aus , bin schon sehr lange im Forensoftware-wirwar unterwegs und wollte halt sagen wie es mir damit ergangen ist.
Da passt der Spruch " Alter schützt vor Torheit nicht "
Sicherungen habe ich für alle Fälle immer , bloß da wollte es um verecken nicht klappen. (Auto Sicherungen vom hoster jeden Tag eine)

gruss

gundelpfanne

• Ersteller des Themas
  • Admin

Skull³

Community-Team
Teamleitung
4 April 2019
6.836
100 %
ok, hast du auch ein Backup gemacht, bevor du es wieder korrigieren wolltest, vielleicht kann man da mal genauer schauen

gundelpfanne

Szene-Pirat
12 November 2012
1.510
52 %
So...alles wiederhergestellt....zumindest bis zu 23.7 ...damit kann ich leben ,
Space und Datenbank einzeln wiederhergestellt , so hats bei mir jetzt , nach ein paar erfolglosen Versuchen funktioniert...

die nacht penn ich ruhig...lol

gruss

gundelpfanne

• Ersteller des Themas
  • Admin

Skull³

Community-Team
Teamleitung
4 April 2019
6.836
100 %
Skull³ aktualisierte den Inhalt XenForo 2.2.x - Full install NULLED BY AiW.BZ mit einem Update:

XenForo & Add-ons 2.2.0 Beta 2 Released

Today, we continue the beta stage of XenForo 2.2 with Beta 2. This release fixes a number of bugs found since the previous release, and adds a number of new features and improvements, including:
Please remember that this is beta/preview software. It contains known bugs and incomplete functionality. We do not recommend or support running beta software in a production environment. Support for beta releases is limited to questions here on the community forums.

Changelog anzeigen

• Ersteller des Themas
  • Admin

Skull³

Community-Team
Teamleitung
4 April 2019
6.836
100 %
Skull³ aktualisierte den Inhalt XenForo 2.2.x - Full install NULLED BY AiW.BZ mit einem Update:

XenForo & Add-ons 2.2.0 Beta 3 Released

It's been a week since our last beta release, so today, in the interest of maximising the time customers get to test the software before it becomes our supported version, we're rolling up all the changes we've made since then and calling it XenForo 2.2.0 Beta 3. We have been concentrating mostly on the core code during this time, so this release includes changes solely to XenForo itself with the exception of a bug fixed in Enhanced Search.

We strongly recommend anyone testing 2.2 during...
This is beta software. It is not officially supported.
We do not recommend running it in production.

Changelog anzeigen

• Ersteller des Themas
  • Admin

Skull³

Community-Team
Teamleitung
4 April 2019
6.836
100 %

2.2.0 Beta 4

Today, we continue the beta stage of XenForo 2.2 with Beta 4. This release fixes a number of bugs found since the previous release.

We strongly recommend anyone testing 2.2 during this beta period upgrade as each beta version is released.

More specific details regarding bugs fixed in this release can be found in the resolved bugs forum.

This is beta software. It is not officially...
Changelog anzeigen

• Ersteller des Themas
  • Admin

Skull³

Community-Team
Teamleitung
4 April 2019
6.836
100 %

New Beta Release 2.2.0 Beta 5

This past Monday was a bank holiday in the UK, so as far as the working week goes, today is Tuesday, which means it's time for Beta 5. This release fixes a number of bugs found since the previous release.

We strongly recommend anyone testing 2.2 during this beta period upgrade as each beta version is released.

More specific details regarding bugs fixed in this release can be found in the...

Changelog anzeigen

• Ersteller des Themas
  • Admin

Skull³

Community-Team
Teamleitung
4 April 2019
6.836
100 %

XenForo & Add-ons 2.2.0 Beta 6 Released

After last week's Wednesday-which-was-sort-of-Tuesday-a-bit release, we are back on our regular Tuesday release cycle with 2.2.0 Beta 6. We are hopeful that this may be our final beta release before we move to a Release Candidate stage.

More specific details regarding bugs fixed in this release can be found in the resolved...

Changelog anzeigen

• Ersteller des Themas
  • Admin

Skull³

Community-Team
Teamleitung
4 April 2019
6.836
100 %

XenForo 2.2.0 Release Candidate 1 Released (Unsupported)

Today we're happy to announce the next step towards a stable and supported release of XenForo 2.2 by moving onto the "release candidate" stage. We recommend that all customers running previous 2.2 versions upgrade to this release.

This release is similar to the previous betas, but indicates that we are now a step closer to the stable 2.2.0 release. This is still considered a pre-release version, so we do not recommend running it in production and ticket support for this version is not yet...
Changelog anzeigen

• Ersteller des Themas
  • Admin

Skull³

Community-Team
Teamleitung
4 April 2019
6.836
100 %

XenForo 2.2.0 Release Candidate 2 Released (Unsupported)

Today we continue the release candidate stage of XenForo 2.2 with Release Candidate 2. We recommend that all customers running previous 2.2 versions upgrade to this release.

This release is similar to the previous betas, but indicates that we are now a step closer to the stable 2.2.0 release. This is still considered a pre-release version, so we do not recommend running it in production and ticket support for this version is not yet available.

More specific details regarding bugs fixed in...
Changelog anzeigen

• Ersteller des Themas
  • Admin

Skull³

Community-Team
Teamleitung
4 April 2019
6.836
100 %

XenForo 2.2.0

Today, after a refreshingly short beta and release candidate phase, we are excited to announce that XenForo 2.2.0 is now prepared, seasoned, baked and served, replacing XenForo 2.1.11 as our primary supported XenForo version.

This release adds a collection of great new features to XenForo, including the ability to repurpose forums as article repositories, a new way to encourage guest users to register, a progressive web app and a completely redesigned rich text editor. Check out the...
Changelog anzeigen

Dieses Thema betrachten gerade (Benutzer: 0, Gäste: 1)